Za pošiljanje e-novic se marsikomu zdi škoda svojega časa. A takoj dodajmo, da so prav e-novice prvi kontakt z obstoječo stranko, ki je nekoč že izrazila zanimanje za vaš izdelek oziroma storitev. Morda celo opravila nakup in jo vaše storitve še vedno zanimajo.

Še en razlog, zakaj enostavno ne bi smeli ignorirati tega zelo pomembnega marketinškega kanala, je merljivost odziva. Tako odziv na samo sporočilo kot tudi, kako je to vplivalo na vaš posel. Verjamemo, da se zavedate pomena pošiljanja e-novic, zato smo vam spodaj pripravil pet nadvse uporabnih nasvetov.

1. Ciljanje pravih prejemnikov

Vsekakor zelo pomemben nasvet za vse, ki se lotevate pošiljanja e-pošte svojim naročnikom. Ne glede na to, s kakšnim poslom se ukvarjate, je malo verjetno, da so za vas vse stranke enake. Vzemimo za primer, da imate spletno trgovino z oblačili in obutvijo. Na voljo imate novo moško in žensko kolekcijo, o katerih želite obvestiti uporabnike.

Če boste želeli tudi čim več prodati, boste bazo prejemnikov vsekakor razdelili (najmanj) na ženske in moške. V dveh e-poštnih sporočilih boste obojim sporočili točno tisto, kar jih najbolj zanima. Seveda pa greste lahko še dlje, če imate na zalogi podatke o svojih uporabnikih, kot so; kaj so doslej kupovali, si ogledovali in podobno.

2. Izberite najboljši čas za pošiljanje e-novic

Ni nepomembno, na kateri dan in ob kateri uri boste poslali svoja e-poštna obvestila. Razmislite, kdaj so vaše potencialne stranke najbolj aktivne v povezavi z brskanjem po spletu in preverjanju spletne pošte. Če jim boste obvestilo poslali sredi noči ali v soboto, bo vaše sporočilo verjetno utonilo med ostalimi, ki bodo prispela na ta naslov.

Veliko ljudi v svoje e-poštne predale ne gleda preko vikenda. Lotijo se jih v ponedeljek, morda ob kavi ali v službi. Če ima takšna oseba v predalu več deset novih sporočil, obstaja velika verjetnost, da vašega sploh ne bo videla.

3. Uporaba orodij za avtomatiziranje

Precej dela okrog pošiljanja e-pošte je moč avtomatizirati. Pa ne le pozdravno in zahvalno sporočilo. Pripravite e-pošto vnaprej, nastavite datum in uro pošiljanja ter se izognite slabi praksi sestavljanja in pošiljanja zadnji hip. Povsem mogoče je, da boste utrujeni, brezvoljni in se ne boste dovolj poglobili v samo vsebino, ki pa je vsekakor zelo pomembna.

4. Pošiljajte kakovostno vsebino

Ko rečemo kakovostno, tako tudi mislimo. Ne pošiljajte svojim strankam e-pošte samo zato, da jih opomnite na svojo prisotnost, storitve ali izdelke. Pošiljajte povezave do zanimivih člankov na svojem blogu, obveščajte jih o novostih in akcijah, s katerimi bodo prihranili. Postrezite jim s kakšnimi nasveti ali pa jim vsake toliko kaj malega podarite. Na primer kakšen koristen e-vodič v PDF obliki.

5. Vzemite si čas za pripravo

Nikoli ne hitite s pripravljanjem svoje e-pošte. Vzemite si čas in sestavite močan naslov, ki pritegne in ne dovoli, da bi šel prejemnik mimo njega. Kar je ob tem še pomembno, je tudi, da z naslovom ne zavajate. Vsebina e-pošte naj bo tisto, kar obljubljate v naslovu.

Enako velja za pristajalno stran, kamor vodi povezava iz novice. E-pošta naj ne bo preveč obsežna. Potrebujete le tako imenovani CTA (Call To Action), ki bo dal bralcu vedeti, da ga po kliku čaka vse tisto, kar ga zanima.