Nekoč je za spletni marketing morda veljalo, da je podjetje zbiralo e-poštne naslove za svoje redne e-novice in zakupovalo oglasni prostor v različnih spletnih medijih. Danes pa spletni marketing zajema precej več kot le to, in najuspešnejši se tega še kako dobro zavedajo.

Morda nek spletni kanal dela bolje, drugi malce slabše, a zavedati se je potrebno, da je pomemben prav vsak, še tako majhen kamenček v mozaiku uspešnega spletnega marketinga. Prav zato vam bomo tokrat predstavili 5 osnov spletnega marketinga, katerih nikakor ne smete spregledati.

1. Spletna optimizacija (SEO)

Pa je SEO sploh spletni marketing? Pomislimo. Če bo imela spletna stran ali trgovina narejeno kvalitetno spletno optimizacijo, se bo zaradi tega pojavljala višje med zadetki v iskalniku Googlu. To pomeni, da bodo stran videli ljudje oz. kupci, ki je sicer ne bi, in na ta način bo promet podjetja večji.

Cilj spletnega marketinga je doseči čim večje število potencialnih strank, zato je spletna optimizacija zagotovo ena pomembnejših osnov spletnega marketinga. Četudi bi vam spletno optimizacijo izvajali zunanji izvajalci, kar bi za vas pomenilo določen strošek, pa bodo nato rezultati prisotni še dolgo potem, ko bo njihovo delo opravljeno.

2. Ne zanemarite socialnih omrežij

Nekateri podjetniki menijo, da so socialna omrežja samo neka modna muha, katere se poslužujejo zgolj mlajši. Ne bi mogli biti dlje od resnice, saj socialna omrežja uporabljajo praktično vsi, česar se zavedajo tudi lastniki omrežij, ki podjetjem omogočajo cenovno dokaj ugodno oglaševanje.

Socialna omrežja

Socialna omrežja: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, Pinterest, …

Na katerem izmed omrežij boste oglaševali, je seveda odvisno od vas, a predhodno je vsekakor potrebno opraviti določene analize in se pozanimati, ali se tam nahajajo ljudje, ki sodijo med vaše potencialne stranke, ter najdi tudi pot, kako priti do njih.

3. E-novice so še vedno pomembne

Če ste kje morda slišali, da se nagovarjanje strank preko e-pošte ne izplača več, potem pomislite še enkrat. Še vedno se največ prometa na spletu naredi prav s pomočjo velikih in kvalitetnih baz e-poštnih naslovov.

Je že tako, da je v veljavi zakonodaja, ki potrošnika ščiti na veliko načinov (in prav je tako), a še vedno obstajajo vzvodi, kako legalno priti do kvalitetnih naslovov, baze in s tem do povečanja prodaje.

4. Zamislite si prodajni lijak

Ni nepomembno, s kakšnim poslom ali storitvijo se ukvarjate, saj je to ključ do tega, kako povečati svoj promet. Vsekakor pa si pred pričetkom spletnega marketinga izdelajte ali narišite prodajni lijak. Prva točka naj bo način, kako do čim večje baze potencialnih kupcev.

Nato tem obiskovalcem spletne strani ali trgovine ponudite tisto, kar jih zanima. Na ta način boste sortirali uporabnike glede na njihove interese. Ko boste imeli te podatke, jih boste lahko nagovorili z ustreznimi CTA-ji (Call To Action), kar bo privedlo do prodaje.

5. Merite rezultate

Precej podjetij naredi veliko napako s tem, ko ne meri podrobno vseh podatkov in ne analizira tistega, kar se dogaja. Zgolj zakupovanje oglasnega prostora na spletnih straneh, v Googlu ali na socialnih platformah in pošiljanje mailov ne pripelje do uspeha.

Potrebno je videti, kaj deluje in kaj ne, kaj morda stane preveč in na kakšen način je moč stroške dodatno optimizirati. Gre za zahteven proces, a nič manj pomemben kot katerikoli drug v podjetju. Podrobna analitika vam bo povedala marsikaj, prav tako ne smete pozabiti na svojo konkurenco in opazovati, kaj počnejo tam.

Spletni marketing je zelo živo področje, ki se ves čas spreminja in nadgrajuje. Prav zato je potrebno biti ves čas na preži, se dodatno izobraževati in se skozi rezultate učiti.